Titlu publicație | Link publicație |
---|---|
Un model de motivare a studenților pentru învățare | |
Rigoare și relevanță în predare și învățare | |
Taxonomia lui Bloom si versiunile ei (inițială, revizuită și digitală) | |
Modelul SAMR - un cadru pentru integrarea tehnologiei în instruire | |
Cum putem sprijini studenții cu ADHD în activitatea didactică |
Denumire grant | Link grant |
---|---|
Bullying-ul școlar – o analiza bibliometrică a cercetării educaționale. Implicații pentru practica educațională (director de grant) | |
Competențe academice pentru învățământul digital si blended-learning, DIGI_EDU 21 (editor si contributor platforma TeachOn, ULBS) | |
Pasiune în predare, excelență în cercetare (formator ULBS) | |
e-Mentor: Dezvoltarea de competențe și abilități TIC și Mentorat educațional al persoanelor cu dizabilități, pentru profesori (formator) | |
UNIVERSITARIA – școală de didactică universitară și cercetare științifică avansată (expert tutorat, ULBS) |